Numeroase
companii de pe piata romaneasca tind sa se orienteze catre diferite modalitati
prin care sa poata atrage un numar cat mai mare de clienti si sa isi
imbunatateasca activitatea. Solutii exista, insa nu toate sunt la fel de
eficiente si adesea firmele ajung sa pregateasca campanii costisitoare, care
insa sa nu duca la efectul dorit si sunt o pierdere de timp. In schimb, poate
cea mai usoara modalitate prin care sa se atraga cat mai multi clienti este
castigarea increderii acestora, solutia care poate fi obtinuta in mai multe
feluri.
O
certificare ISO 9001 este ca un magnet pentru clienti si posibili colaboratori,
deoarece aceasta asigura profesionalismul unei companii si faptul ca se adopta
o politica orientata catre satisfacerea clientilor si eficienta. Certificarile
ISO aduc un numar ridicat de avantaje.
Conditii mai bune pentru angajati
In
primul rand, cei care ajuta la producerea si prestarea produselor sau
serviciilor sunt cei care ar trebui sa se bucure de conditii foarte bune, sa
invete cum sa lucreze profesionist si sa fie cat mai eficienti. O certificare
ISO 9001 impune firmelor un set de reguli ce trebuie respectate, iar printre
acestea se numara si crearea unor conditii placute de lucru pentru angajati.
Fara greseli ale angajatilor
De
asemenea, angajatii sunt instruiti permanent si se monitorizeaza activitatea
acestora, iar o data cu trecerea timpului, vor face cat mai putine erori,
aspect care duce si la cresterea veniturilor companiei.
Relatii mai stranse cu
colaboratorii
Certificarea
ISO 9001 atrage si mai multi furnizori si parteneri, deoarece se gasesc mai
multe modalitati prin care sa se castige increderea acestora. Standardul de
calitate dobandit reprezinta si un criteriu impus in strainatate pentru
participarea la licitatii, fiind o solutie grozava pentru a interzice accesul
companiilor care nu sunt cu adevarat profesioniste, indiferent de domeniul in
care isi desfasoara activitatea.
No comments:
Post a Comment